شرکت بیمه سامان از شما برای اخذ نمایندگی رسمی فروش بیمه های زندگی و تشکیل سرمایه در غالب آیین نامه ۵۴ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، دعوت به عمل می آورد.

خواهشمند است، متن زیر را با دقت مطالعه کنید، سپس در صورت تمایل برای اخذ نمایندگی آیین نامه ۵۴  بیمه مرکزی ج.ا.ا در بیمه سامان، فرم اطلاعات نمایندگان را ،به همراه رزومه خویش، به پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید، تا درصورت تاییدیه آن، با شما برای جلسه مصاحبه تماس گرفته شود
samaninsurance.lifeagent@yahoo.com

قابل توجه کسانی که خود را لایق درآمد زایی می دانند، نه حقوق ثابت
فرصتی استثنائی برای کسانی که می خواهند کاری مستقل آغاز نمایند
قابل توجه کسانی که علاقه مند به درآمد زایی بر اساس توانمندی خویش هستند
قابل توجه کسانی که می خواهند برای رشد  و رسیدن به اهداف خود، برای خویش کار کنند، نه برای دیگران
و
قابل توجه علاقه مندان به امر فروش و بازاریابی حرفه ای

روند اعطای رسمی نمایندگی فروش:
۱)    ارسال رزومه و فرم اطلاعات نمایندگی به شرکت بیمه سامان
۲)    بررسی فرم اطلاعات متقاضیان توسط بیمه سامان
۳)    تماس با متقاضیانی که فرم اطلاعات و رزومه آنها به تایید بیمه سامان رسیده است
۴)    حضور  متقاضیان در جلسه مصاحبه
۵)    قبولی در جلسه مصاحبه
۶)    گذراندن دوره دانش تخصصی بیمه زندگی و تشکیل سرمایه
۷)    قبولی در آزمون
۸)    گذراندن دوره تخصصی بیمه ، فروش (توسط نوابغ فروش شرکت بیمه سامان)
مزایای اخذ نمایندگی از شرکت بیمه سامان:
۱)    اعطای کد رسمی از اولین روز کاری
۲)    اعطای پروانه نمایندگی رسمی بیمه
۳)    درج سابقه رسمی  شما در سطوح ملی و بین المللی
۴)    آمادگی برای دریافت مدرک بین المللی نوابغ فروش دنیا (MDRT)
5)    بهره گیری از آموزش، مشاوره، پشتیبانی و تجربیات ارزنده متخصصان و فروشندگان حرفه ای و بین المللی
۶)    اعطای گواهینامه رسمی دوره آموزشی از شرکت بیمه سامان(آتیه سازان)
۷)    امکان بهره گیری از دفتر رایگان و امکانات آن
۸)    امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی نمایندگان در سطوح ملی و بین المللی
۹)    امکان تشکیل تیم فروش

 

توجه !توجه !توجه !

سوالات متداول:
سوالات ذیل در جهت آشنایی بیشتر، در خصوص نحوه فعالیت شما در شرکت سهامی بیمه سامان می باشد، لذا با مطالعه دقیق آن می توانید اطلاعات جامعی در این مورد کسب نمایید

(سوالات ذیل توسط متخصصان و مدیران ارشد فروش  و نوابغ فروش شرکت بیمه سامان پاسخ داده شده است).
۱)    آیا این تجارت مناسب من می باشد؟
این تجارت مناسب افرادی است که قصد فعالیت به صورت پاره وقت و یا تمام وقت دارند، شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، تجربه، موقعیت و فضای کاری دارید ، که تمامی این امکانات را شبکه فروش آتیه سازان شرکت بیمه سامان( سهامی عام) برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد کرده است.
در ضمن این تجارت مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند، مایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند نه برای دیگران و سازمانها. در حقیقت به دنبال آن هستند که کسب و کار خویش را بنا کنند.

همچنین مناسب افرادی است که:
خود را لایق شایسته ترین ها می دانند.
به دنبال کاری پرشور و هیجان هستند.
علاقه مند به استفاده از قدرت خلاقیت خود در زمینه کاری می باشند.
روابط عمومی بالایی دارند.
علاقه مند به کسب جایگاهی بین المللی در زمینه کاری خود می باشند.
و
به دنبال امنیت و استقلال شغلی هستند.

۲)    این تجارت مناسب چه کسانی نمی باشد؟
افرادی که علاقه مند به داشتن کاری مستقل نیستند.
افرادی که بنا به دلایلی به دنبال حقوق ثابت و کارمندی  هستند.
افرادی که به دنبال پیشرفت مالی نیستند.
افرادی که درآمد خود را وابسته به غیر می دانند و نه توانایی های فردی خویش.
افرادی که هدفمند نیستند.
افرادی که ابتکار عمل ندارند.
افرادیکه با انگیزه و پرشور نیستند.
افرادیکه آینده نگر نیستند و برنامه ریزی بلند مدتی برای کسب و کار خود ندارند.

۳)    جایگاه اجتماعی این شغل در چه حدی است؟( آیا کار من ویزیتوری است؟)
متاسفانه در ایران، بازاریابی و فروش با کلمه ویزیتوری مترادف شده است، در حالیکه نمایندگان فروش بیمه، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در حال و آینده، در راستای رفاه عمومی، هدایتگر هستند. لذا این نمایندگان در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند و مردم آنها را به چشم یک ویزیتور نمی نگرند. این درحالیست که شرکت بیمه سامان و شبکه فروش آتیه سازان در متن فعالیت های خود جایی برای ویزیتوری ندارند و در جهت حفظ شان اجتماعی نمایندگان خود کوشا می باشند به طوریکه بستر لازم را برای نمایندگان مهیا می کنند تا آنها بتوانند در جایگاه مشاور بیمه ای، رسالت خود را به درستی انجام دهند و در نزد مردم جایگاهی معتبر داشته باشند.
در تمام دنیا و همینطور در ایران، مردم مشاورانی در زمینه های بیمه، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج، خانواده، کسب و کار و درمان در اختیار دارند. نمایندگان بیمه سامان نیز در جایگاه مشاوران بیمه ای، به مردم خدمت می کنند و به همین دلیل از جایگاهی ویژه در جامعه برخوردار هستند.
کار بیمه پوشش دادن خطراتی است که افراد با آنها مواجه می شوند، اما از آنجایی که برخی از خطرات می توانند شیرازه یک خانواده و جامعه را از بگستراند، لذا نمایندگانی که در حوزه بیمه زندگی و تشکیل سرمایه فعالیت می کنند، به جامعه خویش خدمتی بزرگ می نمایند، زیرا خانواده و در نهایت جامعه را از خطراتی نظیر کاهش ارزش پول در اثر تورم، هزینه های سر سام آور درمان بیماری های خاص و صعب العلاج، آتیه خانواده به لحاظ مادی بعد از قید حیات و یا فوت سرپرست خانواده، فقر، اعتیاد، بزهکاری و….. نجات می دهند؛ همچنین راه را برای تامین آتیه فرزندان، درآمد بازنشستگی، درآمد از کار افتادگی و در آمد دوران بیکاری هموار می کنند و این خدمت بزرگ، مناسب ترین دلیل در جهت افزایش شان اجتماعی و اعتبارنمایندگان فروش بیمه های اندوخته ساز(آئین نامه ۵۴) نزد مردم و جامعه می باشد.
نمایندگان فروش بیمه های اندوخته ساز، زندگی و تشکیل سرمایه، جدا از اینکه جان شخصی را نجات می دهند، خانواده ها و در نتیجه جامعه را نیز نجات می دهند.

۴)    تفاوت تجارت فوق با تجارت های دیگر در چیست؟
در کسب و کارهای دیگر، صاحب تجارت هزینه های زیادی را صرف اجاره محل کار، خرید ملزومات اداری، تبلیغات، حقوق کارمندان و… می کند و اگر بعد از مدتی به علت عدم سابقه و تجربه کافی، درآمدی مقبول نداشته باشد، فقط هزینه کرده و در نهایت ورشکست می شود، در صورتی که در نمایندگی آئین نامه ۵۴ بیمه مرکزی، شخص پس از تکمیل مدارک شناسایی و گذراندن دوره آموزشی رایگان و بدون آنکه هزینه ای پرداخت کند، در دفتر سرپرستی بیمه سامان کسب و کار خویش را آغازمی نماید.
در آئین نامه ۵۴، به علت آنکه نماینده از تجارب و سوابق مفید نمایندگان فروش و بازاریابان موفق استفاده می کند، لازم نیست برای کسب تجربه در این صنعت هزینه کند و زمان را که مهمترین سرمایه است، تلف نماید.
در آئین نامه ۵۴ شبکه فروش، کلیه حمایت ها در زمینه تجارت(تبلیغات، اصول مذاکرات، اصول فروش، استراتژی بازاریابی و ….)  و در نهایت بازاریابی از شما به عمل می آید.

۵)    حمایت بیمه سامان از نمایندگان خود به چه میزان و چگونه می باشد؟
بیمه سامان در غالب شبکه فروش آتیه سازان، علاقه مندان به اخذ کد آئین نامه ۵۴ بیمه مرکزی را در زمینه های آموزشی، بازاریابی، تبلیغاتی و تکنیکی حمایت می کند تا بتوانند در ابتدای کار خویش از افراد موفق در این تجارت به صورت رایگان کسب تجربه نمایند و سریع تر به درآمد زایی، بدون سرمایه و هزینه های اولیه، دست یابند.
۶)    شبکه فروش آتیه سازان بیمه سامان چه خدماتی را به نمایندگان خود ارائه میدهد؟
شبکه فروش آتیه سازان با برخورداری از کادر مدیریتی مجرب و توانمند در زمینه فروش و بازاریابی، به علاقه مندان جهت اخذ کد نمایندگی آئین نامه ۵۴ و در راستای درآمد زایی بدون هزینه و سرمایه اولیه نمایندگان، خدمات ذیل را ارائه می دهد:
آموزش حرفه ای تکنیک های فروش و مذاکرات
هموار کردن مسیر فروش و بازاریابی از طریق ایجاد و تدوین استراتژی های نوین فروش و بازاریابی
شناسایی مشکلات کاری و فنی نمایندگان و حل آن در راستای افزایش سطح درآمد آنان
شناسایی بازار هدف
تحلیل و تحقیق از بازار
معرفی، فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به مردم از طریق استراتژی های تبلیغاتی
و در نهایت بازاریابی
برگزاری همایش و دوره های آموزشی جهت رشد و ارتقای سطح کیفی نمایندگان

در راستای حمایت شبکه فروش آتیه سازان از نمایندگان آئین نامه ۵۴ بیمه مرکزی، دوره های آموزشی حرفه ای و رایگان در کارگاههای آموزشی برگزار می شود؛ جزئیات دوره آموزشی تخصصی و کاربردی ویژه نمایندگان به شرح زیر می باشد:
طول مدت دوره آموزشی: ۸۰ ساعت
۱۵ ساعت آموزش تخصصی دانش بیمه در ابتدای کار
۶۵ ساعت آموزش تخصصی به شرح زیر در ضمن کار


۷)    درآمدزایی در نمایندگی فروش بیمه تشکیل سرمایه به چه میزان است؟
میزان درآمدزایی در این کار، مثل تمامی کارهای مشابه، بستگی به توانایی، مهارت، تجارب، زمان و انرژی هر شخصی دارد. سرپرستان و پشتیبان های فروش، مهارتهایی را به شما آموزش می دهند و با در اختیار قرار دادن تجارب خویش،  مسیر را برای کار شما هموار می کنند تا بتوانید ماهیانه درآمدی حداقل معادل ۷۰۰ هزار تومان بابت ۵ ساعت کار در روز ، به دست آورید. نمایندگانی هم بوده اند که در همین مدت زمان و یا بیشتر از آن توانسته اند به درآمدی بیشتردست یابند.

۸)    چقدر مردم به این بیمه نامه نیاز دارند؟( تا چه حد در این فعالیت امکان پیشرفت مالی وجود دارد؟)
هر فردی در زندگی خود از فجایع و خطراتی که ممکن است گریبانگیر وی شود می ترسد، همچون فوت، حادثه، از کار افتادگی، کمبود حقوق و درآمد در زمان بازنشستگی، هزینه درمان بیماری های صعب العلاج، عدم امنیت شغلی و درآمدی، عدم استقلال مالی، تامین نبودن فرزندان در آینده و …
از آنجایی که بیمه زندگی، اندوخته ساز و تشکیل سرمایه تمام این ترس ها و خطرات را پوشش میدهد، مردم، استقبال بسیاری از این بیمه نامه داشته اند و خواهند داشت و شما نیز می توانید از این فرصت عالی در جهت پیشرفت منافع مالی خود کوشا باشید.

۹)     استقبال مردم از این بیمه نامه در چه حدی است؟
اگر مردم بدانند که خدمت فوق که از سوی شرکت های بیمه ای ارائه میشود، چه منافعی برایشان ایجاد می کند، بی شک بر اساس توان مالی خویش( از ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۰۰ میلیون تومان در سال) از آن استفاده می کنند و در شرکت های بیمه، سرمایه گذاری می کنند.

۱۰)     با توجه به اینکه شرکت های بیمه ای دیگر نیز خدمات مشابه را ارائه میدهند چرا مردم به لحاظ منطقی باید از بیمه سامان خرید کنند؟
بیمه جز مایحتاج هر خانواده می باشد و شرکت های بیمه ای خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه می دهند اما شرکت بیمه سامان به لحاظ مزایای رقابتی، متمایز از شرکت های بیمه ای دیگر بوده و فروش آن به مشتری به دلیل همین مزایا، راحت تر می باشد.
۱۱)     میزان رشد سازمانی در این فعالیت چگونه است؟
به محض ورود  با عنوان کارشناس فروش، آغاز به کار می کنید، سپس بر اساس میزان فروشتان و طبق قرار داد حقوقی شما، به ترتیب به درجات نماینده فروش، مدیر فروش، سرپرست فروش و مدیر ارشد فروش ارتقا پیدا خواهید کرد.
در ضمن شما بابت فعالیت خود، تنها در سال اول، تا پایان قرار داد مشتری که قرار دادی بلند مدت می باشد( بعنوان مثال ۱۰ تا ۷۰سال) کارمزد دریافت نمایید
۱۲)    میزان رشد بین المللی در این فعالیت چگونه است؟
کسانی که در حوزه فروش بیمه های زندگی در کل دنیا فعالیت می کنند، سالانه در مجمعی به نام MDRT گرد هم می آیند و از تجربیات افراد موفق در عرصه بین المللی استفاده می کنند و با داشتن مدرک سازمان به عضویت انجمن مذکور درمی آیند و به دلیل داشتن این گواهینامه معتبر بین المللی جایگاهی حرفه ای در سطوح ملی و بین المللی به دست می آورند.

مراکز استانی مورد نظر جهت اعطای نمایندگی آئین نامه۵۴:
تهران، البرز، قم، گرگان
شهرستان های مورد نظر:
شاهرود، محلات

ظرفیت اعطای نمایندگی محدود به ۲۰ نفر می باشد.

نشانی معاونت اداره مرکزی بیمه های اندوخته ساز شرکت بیمه سامان – آتیه سازان  در تهران:
خیابان سهروردی شمالی، خیابان زینالی غربی، پلاک۹۷، طبقه ۳٫
۸۸۷۵۶۲۳۵

۸۸۷۵۶۲۳۶

در صورت تمایل برای اخذ نمایندگی آیین نامه ۵۴  بیمه مرکزی ج.ا.ا در بیمه سامان، فرم اطلاعات نمایندگان را ،به همراه رزومه خویش، به پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید، تا درصورت تاییدیه آن، با شما برای جلسه مصاحبه تماس گرفته شود

معرفی گروه مالی سامان:
•    شرکت بیمه سامان:(ششمین عضو گروه مالی سامان است که در اسفند سال ۱۳۸۳ با مجوز بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سرمایه اولیه ۲۰۰ میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز نمود. بانک سامان، شرکت سرمایه گذاری سامان، صرافی سامان، موسسه صندوق بازنشستگی، شرکت ملی سرمایه گذاری مس سرچشمه و موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد، موسسین بیمه سامان بوده اند.)
•     پرداخت الکترونیک سامان:(شرکت پرداخت الکترونیک سامان با مشارکت بانک سامان و با هدف ارائه خدمات پرداخت الکترونیک، با تمرکز بر دو حوزه خدمات کارت و ایجاد شبکه فراگیر پذیرندگان کارت در سال ۱۳۸۲ تاسیس گردید. این شرکت با در اختیار داشتن امکانات سخت افزاری ونرم افزاری پیشرفته و بهره مندی از نیروهای متخصص و مجرب توانست به عنوان اولین payment service provider) PSP) رسمی کشور مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۸۳ دریافت نماید.)
•    کارگزاری بانک سامان: (جزء قدیمی ترین شرکت های کارگزاران ایران محسوب می شود. با شروع فعالیت بورس سهام در ایران، جناب آقای محمود کریشچی به عنوان شخصیت حقیقی فعالیت خود را از سال ۱۳۴۶ شمسی در بورس اوراق بهادار تهران شروع نمودند. این فعالیت تا سال ۱۳۷۲ شمسی به همان صورت ادامه داشت تا اینکه
در خرداد سال ۱۳۷۲ شمسی شرکت کارگزاری کریشچی ( سهامی خاص ) به عنوان اولین شرکت کارگزاری ایران تاسیس شد و سالها به عنوان یکی از برترین شرکتهای کارگزاری به فعالیت خود ادامه داد .در سال ۱۳۸۲ بخشی از سهام شرکت کارگزاری کریشچی به بانک سامان واگذار شد و نام شرکت نیز به ” شرکت کارگزاری بانک سامان ” تغییر یافت. بنا به تصمیم هیئت مدیره شرکت، آقای حمیدرضا مهرآور به عنوان مدیر عامل جدید شرکت برگزیده شد .
.
اهم فعالیت ها و برنامه های شرکت به شرح زیر می باشد :
۱خرید و فروش اوراق بهادار پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار به نمایندگی از طرف اشخاص
۲خرید و فروش سهام ( دریافت درخواست خرید و فروش ) به صورت اینترنتی
۳پذیره نویسی اوراق بهادار پذیرفته شده در بورس
۴اداره امور سرمایه گذاری های به نمایندگی از طرف اشخاص
۵ارائه تحلیل ها ی هفتگی بازار سرمایه
۶تحلیل شرکت های برگزیده و ارائه آن به مشتریان شرکت کارگزاری بانک سامان
۷اخذ گواهینامه ISO
8گسترش معاملات اینترنتی خرید و فروش سهام از طریق معرفی این شبکه از طریق شعب برگزیده بانک سامان )
•سرمایه گذاری بانک سامان
شرکت صرافی سامان: (در پایان دهه شصت در کشورمان تأسیس صرافی مجاز توسط اشخاص حقیقی به صورت تضامنی در قالب مصوّبات شورای پول و اعتبار آغاز شد. بخشی از فعّالیت های بانک مرکزی نظیر سهولت انجام مداخلات در بازار ارز و محدودیت ارائه خدمات ارزی از جانب بانک ها نقش صرافی ها را بیش از پیش آشکارکرد. در این رابطه بانک مرکزی به موجب اختیار حاصل از یک هزار و چهاردهمین مصوّبه جلسه شورای مذکور آیین نامه تأسیس صرافی بوسیله بانک ها ( دولتی -  خصوصی ) در قالب شرکت های سهامی را ابلاغ نمود. بر این اساس بانک سامان به عنوان اوّلین بانک خصوصی اقدام به تأسیس صرافی بانکی نمود.
بدین ترتیب شرکت صرافی سامان درآبان ماه سال ۱۳۸۳ در ” اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی” تحت شماره ۲۳۳۱۵۷ ثبت و پس از اخذ مجوزفعّالیت، اشتغال به عملیات صرافی را آغاز نمود. شایان ذکر است شرکت صرافی سامان در جهت توسعه و ترویج خدمات در حوزه فعّالیت صرافی های داخلی، نخستین بار پنج واحد شعبه درتهران و کرج راه اندازی نمود.)

شرکت کارت ایران خودرو: (شرکت کارت ایران‌خودرو به سهامداری شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی (ایساکو) و بانک سامان، در سال ۱۳۸۴ تأسیس و با هـدف ارتقا خدمات‌ پس‌ از فروش به مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو و جلب اعتماد آنان، موفق به اخذ مجوز اصولی به عنوان مؤسسه ارائه دهنده خدمات پرداخت (P.S.P)Payment Services Provider از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران گردید.
این شرکت با استفاده از سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری ویژه و بهره‌گیری از برجسته‌ترین فارغ التحصیلان دانشگاهی و برترین مدیران صنعت، اقدام به صدور کارت هوشمند خودرو برای کلیه خودروهای سواری این گروه صنعتی و نصب دستگاههای پایانه فروش (POS) درتمام نمایندگی‌های ایران‌خودرو نموده است.
این کارت در حوزه‌های مختلفی از قبیل پرداخت، شناسایی خودرو، ردیابی قطعات، ارائه خدمات گارانتی و امداد، بیمه، لیزینگ و… کاربرد دارد. طبـق برنامه‌ریـزی‌های انجام شده، شـرکت کارت ایران‌خودرو به عنوان متولی امر، کلیه خودروهای سواری ایران خودرو را تحت پوشش صدورکارت هوشمند قرار خواهد داد .
علاوه بر این آینده‌ی مورد ترسیم برای طرح، چشم‌انداز روشنی است که می‌تواند با گسترش خدمات مبتنی بر کارت و دیگر ابزارهای الکترونیکی یکپارچه با آن، به بهبود چشم‌گیر در خدمات شهری و یکپارچگی با سایر خدمات منجر شود.)
ارتباطات ماهواره ای سامان: (در بهمن ماه سال ۱۳۸۳ به دنبال اعلام فراخوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت واگذاری ارتباطات ماهواره‌ای کشور به بخش خصوصی با مشارکت شرکت ارتباطات فراگستر(سهامی خاص)، شرکت هایکارت کیش(سهامی خاص)، بانک سامان و شرکت افرانت (سهامی خاص) تاسیس گردید. این شرکت انحصاراً در زمینه ارتباطات ماهواره‌ای فعالیت داشته و یکی از پنج شرکت منتخب ودارای مجوز در کشور می‌باشد. با گذشت حدود ۲ سال از تاسیس شرکت گروه ارتباطات ماهواره ای سامان، این شرکت موفق به نصب و راه اندازی چهار HUB در داخل ایران و بیش از ۶۰۰ ایستگاه ماهواره ای شده است .

اولین HUB شرکت ماهواره ای سامان در مهر ماه سال ۱۳۸۴ در تهران نصب شد و در حدود ۴ ماه جهت انجام تست به Demo و آموزشهای مربوطه بر روی آن زمان گذاشته شد. این HUB در بهمن ماه سال ۱۳۸۴ و با راه اندازی اولین ایستگاههای بانک سامان، اقتصاد نوین و سازمان زمین شناسی و اکتشتفات معدنی کشور عملیاتی شد. ظرفیت فعلی این HUB 2000 ایستگاه همزمان می باشد که قابلیت افزایش تا ۵۰۰۰ ایستگاه را دارا می باشد.

دومین HUB ماهواره ای سامان با ظرفیت ۳۰۰ ایستگاه در آذر ماه سال ۱۳۸۴ و برای بانک اقتصاد نوین و سومین HUB نیز با ظرفیت ۲۰۰ ایستگاه و برای بانک ملت در دی ماه سال ۱۳۸۵ راهاندازی گردید. تمامی HUBهای مذکور قابلیت ارتقاء تا ۱۰۰۰ ترمینال را دارا هستند.

چهارمین HUB نیز در محل شرکت و بر روی ماهواره AsiaSat و با ظرفیت ۵۰۰ ایستگاه راهاندازی گردید تا امکان ارائه سرویس بر روی ماهواره AsiaSat که پوشش بسیار عالی در کشورهای همسایه شرقی دارد نیز فراهم آورد)

آموزش تعمیرات کامپیوتربه زبان فارسی+هدیه

نوشته شده در تاریخ جمعه 11 فروردین 1391    | توسط: یاسر همرا    |    | نظرات()